Θυμάμαι, θυμάσαι;

Θυμάμαι
Τις μέρες εκείνες τις κρύες στο χωριό
Θυμάσαι;
Όταν το τζάκι έσβηνε με ζέσταινε η αγκαλιά σου
Θυμάμαι
Οι πάπιες τρέχαν σαν τρελές στο μονοπάτι
Θυμάσαι;
Μεγάλος πλάτανος με έσβηνε απ' τον χάρτη
Θυμάμαι
Τις χαρακιές στο μέταλλο το όνομά σου
Θυμάσαι;
Ρετσίνα μ' αναψυχτικό και όλα πάνω απ' όλα
Θυμάμαι
η κρύα λίμνη να αδειάζει τις ψυχές μας
Θυμάσαι;
και πιο αγνοί να γίννονται οι άσπροι κύκνοι
Θυμάμαι
βαριές εξομολογήσεις για αγάπες μια ζωής
Θυμάσαι;
Ο έρωτας μας τύλιγε σαν και τα ζώα
Θυμάμαι
χουζούρεμα στο σπίτι όλη μέρα
Θυμάσαι;
Πρωινό ξύπνημα για ένα κακό λεφωρείο
Θυμάμαι
Αποχαιρετισμός τεράστιος στις πέτρες
Θυμάσαι;
Τα χέρια ανοίγαμε στις άδικες κατάρες
Θυμάμαι
Μικρά μαλώματα σαν των παιδιών στον γυρισμό
Θυμάσαι;
Άγριοι ύπνοι στην αγκαλιά του χάους
Θυμάμαι
Θυμάσαι;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για εσένα και αυτούς τους Κάποιους που κατανοούν ακόμα....

"Κανείς μας δεν θυμάται πλέον, νόημα της ζωής μου, ξεθώριασαν οι αναμνήσεις μας. Αμυδρά σχήματα του μυαλού μου είσαι εσύ πια. Ούτε καν την χροιά της ζεστής και γλυκιάς φωνής σου δεν μπορώ να θυμηθώ πια. Με πρόδωσε η μνήμη μου αγάπη μου. Δεν μπορώ να θυμηθώ τα τρυφερά σου μετά τον έρωτα σ'αγαπώ. Λήθη, λησμονιά. Θυμάμαι, θυμάμαι όμως τον κρυστάλλινο ρυθμικό χτύπο της καρδιάς σου και τα ζεστά σου μέσα στη βαρυχειμωνιά ακροδάχτυλα. Θυμάμαι όμως αυτό το κρυστάλλινο και ενδόμυχο παίξιμό σου που ξυπνάει ακόμα τα λάγνα ένστικτά μου. Θυμάμαι όμως πως με παγίδεψες, σε ερωτεύτηκα και μου έκλεψες την ελευθερία της ψυχής μου. Θυμάμαι όμως, αστέρι της ψυχής μου, ότι σε αγάπησα πριν με αγαπήσεις εσύ. Θυμάμαι ότι με κρατάς δέσμιό σου. Δεν με αφήνεις να φύγω μακριά σου. Είμαστε τόσο κοντά και τόσο μακριά. Σε παρακαλώ χάρισέ μου τη θύμησή σου πριν ματαπετάξεις για πατρίδες και αγκαλιές αλαργινές."

Wildflower©

Odysseasgp είπε...

exeis kapoio e-mail?

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω σε τι βαθμό είναι δυνατόν να γίνει σεβαστή τούτη η επιθυμία μου αλλά, φοβάμαι ότι η αποκάλυψη της ταυτότητας μου δυστυχώς θα μου αποστερήσει την έμπνευση και το βήμα έκφρασης το οποίο μου προσέφερε το ιστολόγιό σου κι η δημιουργικότητά σου. Με συγχωρείς και σ’ ευχαριστώ που εκτιμάς το γράψιμό μου. Καλύτερα αν θέλεις φτάσε εσύ σ’ εμένα....

WildFlower©

Odysseasgp είπε...

Κοίτα θέλω να σου στείλω το βιβλιαράκι που έχω φτιάξει με τα χυδρομείο..

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι σε εσένα και σε αυτούς τους Κάποιους που κατανοούν ακόμα οι "Ώρες Σιωπής" να μεταλλαχθούν σταδιακά σε "Ώρες Βουής", ο Κανένας να γίνει ο Εαυτός του, και να στεκόμαστε όλοι θαρραλέοι και στωικοί στα οδυνηρά χτυπήματα της ζωής, που κάθε στιγμή και λεπτό μας χαμογελούν σαρδόνια υπενθυμίζοντάς μας την χαμένη μας ευτυχία....


WildFlower©