Συγνώμη

Κοίτα με στα μάτια
Κοίτα τα αστέρια και σταμάτα- εκεί
ψυχές άβατες
Ψάξε να βρεις αυτό που έχασες- πέταξες
προδωσία
όλα για μια πουτάνα κοινωνία
δες πως με έκανε
τα χέρια μου στα αίματα τα πέταξε
κοίτα ψηλά αυτά
δεν σε βλέπω όλα είναι σαν χρωματιστά
κολύπμάω γυμνός
ξαπλώνω στην πνοή σου κι όμως είμαι νεκρός
όλα είναι θαμπά
τα χάνω όλα δεν σε βλέπω ξανα
καταλαβαίνω
είναι όλα λάθος
ψάχνω ως το βάθος
δεν με βρίσκω εκεί
χάθηκα στου τρένου την απόγεια γραμμή
όλα τέρμα
σ' ακουμπάω σε τραβάω μα γλιστράει το δέρμα
δεν μπορώ
να αλλάξω αυτό που έκαναν να ζω
θα μαι κει
θα μαι κει να με πατήσει της σιωπής σου η βουή

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για εσένα και για Κάποιους που εξελίσσονται....

Méditations

Mέσα στου πυρετού μου το παραλήρημα σου γράφω αγάπη μου μην απολογείσαι ήταν ένα προδιαγραμμένο αδιέξοδο εξ' αρχής. Δεν έφτασε ο χρόνος να σε βρεις, δεν παρήλθαν χρόνια, καλοκαίρια και χειμώνες. Είναι ακόμα ανοιχτές οι πληγές σου, δεν τις επούλωσαν οι μέρες. Σου το υπόσχομαι θα κλείσουνε θα πάψει να υπάρχει αίμα θα είναι καθάρια και ξαγνισμένη επιδερμίδα. Όμως είναι νωρίς. Κι όμως θέλω τόσο πολύ να σε κοιτάξω μέσα εκεί στα αθώα ματάκια σου, να με παρασύρεις σε σκοπό μεθυστικό χωρίς συνείδηση μονάχα με λόγια και πράξεις πρωτόγονης αρχέγονης ιστορίας, αλλά θα με φυλακίσεις κι ύστερα εγώ θα χαθώ και έπειτα εσύ δεν θα είσαι εκεί να με κρατήσεις σφιχτά από το χεράκι. Ποιος ορίζει όμως αγάπη μου το σωστό και το λάθος των συναισθημάτων μας; Η καρδιά μου ορίζει το σωστό και η λογική μου το λάθος. Θα πορευτώ στο λάθος. Ίσως να έθω εκεί και να περιλούσω την ψυχούλα σου με οχλαγωγία αναγεννησιακή και λογική καρτεσιανή. Ίσως θα ρθω να σε βρω εκεί, να σε αγκαλιάσω και με την τρυφερή χροιά της φωνούλας σου να πιάσω αυτά που πέταξαν. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κουβαλάμε το κασελάκι της συνείδησης και της καρδιάς μας. Εκεί μέσα ζυμώσεις συναισθηματικές πάθη, διλλήματα, ανασφάλειες, μοναχικές άπειρες ώρες. Να σε προκαλέσω στης βουής μου το παραμυθένιο δάσος.

WildFlower©

Ανώνυμος είπε...

Όσα αστέρια κι αν ανάψουν και σβήσουν το δικό σου θα φωτίζει σταθερά την πορεία της δικής μου βοής....

WildFlower