Έλα να ταξιδέψουμε


-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.
-Μα ακόμα δεν..
-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.

Βράδυ, ο αέρας σφυρίζει δυνατά στα αυτιά
Με ξυπνά η ανάσα - σου γλύφει το εγώ μου
Ξενιτιά, σε μια θάλασσα κρυμμένοι βαθιά
Σε κοιτάω κρυφά και ξεχνάω τον σκοπό μου.

-Φοβάμαι
-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.
-Φοβάμαι

θες να έρθω κοντά σου να κατσω μαζί σου εδω;
Στα όνειρά μου θα σε πάρω μαζί μου καλό μου
εχω αναγκη την δικιά μου αλήθεια να βρω.
Μην ξεχνάς το βραδάκι θα χορευεις στο φώς μου.

-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.
-Πήγαινε μόνος.
-'Ελα να ταξιδέψουμε μαζί.

Ανοίγω τα μάτια διπλα μου καθεται άλλη
τρέμω ανάβω φοβάμαι σε θέλω έλα εδώ
όλα σβήνουν το σκοταδι θα αναψει και παλι
μονο θυμίσου πως καποτε μου πες δεν θα 'σαι εδω.

-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.
-Πάμε.
-Δεν θελω θα χαθώ.
-Τοτε να μην πάμε.
-Εχεις δίκιο.
-Αντίο λοιπόν.
-Έλα να ταξιδέψουμε μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: