Ο περπατητής

Τα μάτια κλείσανε σαν τελείωσε το παραμύθι.
Γλυκά μουρμουρητά σιγοτραγουδούσαν για το υπόλοιπο της νύχτας.

Πληγωμένοι καλιτέχνες παραπατάνε μεθυσμένοι σε κάποια σκαλιά σε μια πλατεία.

Ησυχία τώρα.

Το φως στον παλιό μπουφέ αναβοσβήνει και όλα γύρω του παίζουν στην μουσική εναρμόνηση της κίνησής του.
Όλα.
Οι μουσικές, οι φωνές, ο άνεμος,
όλα χαθήκανε και το μόνο που ακούγεται είναι το φως που τρεμοπαίζει
όπως τρεμοπαίζεις και εσύ αυτή την άδεια νύχτα.

Έχεις ξαπλώσει σε ένα κρεβάτι ξένο, αδειανό,
κρύο όπως το δικό μου και χάνεσαι στα όνειρα εικόνων
τριγύρω πορτρέτα νεκρών γυναικών.
 Άλλη μια άδεια νύχτα για εσένα,
για εμένα ένα κενό αύριο.
Οι εικόνες γύρω σου χάνονται κι αυτές
σαν κάποιος να κλείνει τα φώτα σιγά- σιγά.

Πονάς και πονάω
δεν ξέρω πως να αντιδράσω και πιάνομαι από ένα παγωμένο κάγκελο
στην παλιά σκουριασμένη γέφυρα χωρίς να κοιτάξω κάτω.
Κοιτάω ψηλά μήπως σε δω πριν πέσω,
μήπως μετανοιώσω.
Δεν είσαι πουθενά.
Τα φύλλα ξαφνικά αρχίζουν και στροβιλλίζονται από τον απρόσμενο χειμωνιάτικο αέρα.
Το αποφασίζω δεν μπορώ.

Τα παπούτσια μου γεμίζουν από κόκκινο χώμα στον γυρισμό από το κίτρινο
πορτοκαλί μονοπάτι μέσα στο δάσος.
Ακούγονται πουλιά να σπαράζουν, φωνές στο βάθος του μονοπατιού.
Χάνομαι μέσα από τα φυλώματα και κοντοστέκομαι μέσα σε έναν ψηλό θάμνο.
-Όπως τότε που φτιάχναμε οχειρά στα σχοίνα όταν ήμασταν παιδιά-

Θα μείνω εδώ για σήμερα να πονέσω.
Θα πονέσω πολύ ακόμα;
Θα περπατήσω μέχρι να κοπάσει,
θα περπατάω μέχρι να είναι καλά.

 Άμα χαθώ ξέρετε που θα με βρείτε.
Θα είμαι ξαπλωμένος και ήρεμος με λίγη σκουριά στα χέρια,
χαμογελαστός
ή θλιμένος.
Δεν ευθύνομαι για αυτό.

2 σχόλια:

s.etoile είπε...

Κάποιοι μετράνε τα βράδυα που περνάνε και δεν έχουν την αγάπη τους..
Πώς να μη μετράς…
όταν η μοναξιά γεμίζει το κεφάλι σου με τρύπιες ιστορίες
ψεύτικες..
ουτοπικές εικόνες
Μα παραμένει νύχτα,
δεν περνάει. δε θα περάσει όσα τσιγάρα κι αν ρουφήξω
Όσα όνειρα και αν μετρήσω.
Μοναξιά.
Πως να διώξω πάλι αυτή την θολή «παρουσία» που με κάνει να νιώθω απών από τη πραγματικότητα;


Θέλω να σκίσω τα ρούχα μου, να μείνω μόνη μου με το γυμνό μου σώμα.. στ’αλήθεια μόνη μου.
Σε αυτό το μαύρο δωμάτιο που βρέθηκα δανεισμένη..
για ένα τσιγάρο
να τα αφαιρέσω όλα
να μη με βαραίνει πια τίποτα..
Η ανάσα μου είναι ήδη αρκετά βαριά για να την αντέξω,
πώς να τη πνίξω;
Τι τρόπο να βρώ να απαλλαχτώ από όλα.. να νιώσω ελεύθερη,
Όλοι λάθη, λάθη και εγώ.

Αρχίζω να τρέμω.. το κορμί μου αλλάζει, δεν έχει την ίδια ζεστασιά..
παγώνω,
κρυώνω
τα ρούχα μου είναι πια σκισμένα, πεταμένα στο μαρμαρένιο πάτωμα
Τα χάνω..
Δαγκώνω τα στεγνά μου χείλη και κλείνω τα πόδια μου να τα αγκαλιάσω,
να σταματήσω να πονάω. .δεν αντέχω..
ουρλιάζω εγώ, ή να ναι η καρδιά μου..
Και δεν είναι αρκετό
το σώμα μου, γίνεται υγρό από τα δάκρυα μου και ύστερα
Από το αίμα μου
Στάζει, και μαζί του φεύγει ένας ένας πόνος, μία μία στιγμή αγαπημένη
Κάθε λεπτή σκέψη μου μαζί του
Εξιλέωση
Μόνο σημάδια που περνάνε μαζί με τον χρόνο και πιάνουν κουβέντες πότε θα ξανανταμωθούν..


Και τώρα;
Σας ευχαριστώ
Αλλά δεν θα γίνω σαν εσάς.
Δε θέλω να σας βλέπω.
Αρχίζω και πάλι να ζεσταίνομαι.
Το κορμί μου αλλάζει, γίνεται καυτό και οι ανάσες μου ρυθμίζουν την ικανότητα της ηρεμίας μου.
Είμαι μόνη μου και πάλι.
Αλλά δε με νοιάζει.
Τον φέρνω στη σκέψη μου..
Το μυαλό μου δεν μπορεί να το ελέγξει κανείς.
Εκεί μπορώ να τον θυμάμαι, να τον βλέπω, να τον φαντάζομαι,
Να παίζω μαζί του όπως παλιά
Μπορώ και του θυμώνω
Μπορώ να τον κάνω δικό μου. .
Μα αυτές οι σκέψεις, μου τρυπάνε το μυαλό ..
Πως να καθαρίσω τις αναμνήσεις..

Θα τινάξω και πάλι χαλαρά το τσιγάρο,
θα ανακουφίσω κυκλικά το κεφάλι μου και θα γείρω προς τα πίσω, ενώ είναι πια μέρα,
θα κλείσω τα μάτια μου και
θα ονειρευτώ πως τον κρατάω ανάμεσα στα πόδια μου ..

Ξύπνησα
καλημέρα μοναξιά,
Δε θυμάμαι, αλλά είδα ένα όνειρο..

Odysseasgp είπε...

@s.etoile στειλε μου mail.